berjalan,melihat dan mentafsir

Sunday, December 17, 2006
cinta
bisikkan padaku kehebatan cinta itu
terangkan padaku keajaibannya
pimpinlah langkahku mendekatinya

aku rindu cinta
aku dahaga cinta
aku inginkan cinta

cinta yang mengalir dalam deru nafasmu adalah bahagia
cinta yang mengalir dalam setiap atur langkahmu itu nikmat
cinta yang cuba ku alir dalam setiap pembuluh darahku

tanpa cinta dahaga tidak hilang
mata tidak terpejam lena
dan diri tidak mengecapi tenang

cinta siapa?
cinta dariNya.. hanya dariNya

insanYalin 06
elephant rock silver
posted by Nay @ 8:04 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

© 2006 berjalan,melihat dan mentafsir | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly
First Aid and Health Information at Medical Health

 
 



 
 
About Me



Name: Nay
Home:
About Me: Sebatang pen dan kertas mampu membuat saya gembira. Kegemaran mengadap komputer. Meminati bicara pena yang bisu. Pena itu dapat menangkap merdu suara hati. maka saya suka menulis, menulis dan menulis.Syukran buat Sifu saya yang dihormati Encik RODIN. Syukran buat ayahanda tersayang YAACOB bin JUWAHER.Syukran juga buat bonda tercinta NOR AZIAN OMAR.
See my complete profile






Previous Post
Archives
Sahabat Nay
Affiliates